Klantenservice
Bij de klantenservice van De Krijger Muziekinstrumenten word u snel en deskundig te woord gestaan. Op het nummer of de email van de klantenservice tref je namelijk altijd iemand met ervaring in de muzieksector! Stel dus gerust je vragen over de meest uiteenlopende producten aan één van onze medewerkers, en profiteer van de productkennis en ervaring die wij hebben.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend al u een klacht heeft over een product of over onze dienstverlening. Toch vragen wij u viendelijk om uw klacht bij voorkeur via de email aan ons kenbaar te maken. U kunt dit doen via de contactpagina. Reguliere post of telefoon is natuurlijk ook mogelijk. Wij zullen u klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden en deze naar tevredenheid op te lossen.
Mocht u niet tevreden zijn met de geboden oplossing dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Dimaverymusic bij aangesloten is. Zou ook dit niet tot een oplossing leiden dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie(SGC)
Privacygegevens
Als u een bestelling plaatst bij Dekrijgermuziek worden uw gegegevens opgenomen in het klantenbestand van Dekrijgermuziek. Dekrijgermuziek respecteert de privacy van al haar klanten en gebruikt de vastgelegde gegevens uitsluitend ten behoeve voor het verwerken van uw bestelling, om u zo goed mogelijk te informeren en voor de uitnodiging van een klantenreview. Wij dragen er zorg voor dat alle gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Dekrijgermuziek zal uw gegevens niet aan derden verkopen of anderzins openbaar maken.
Openingstijden van de telefonische klantenservice
Maandag : 09:30 – 18:00
Dinsdag : 09:30 – 18:00 19:00-21:00
Woensdag : 09:30 – 18:00
Donderdag : 09:30 – 18:00
Vrijdag : 11:00 – 18:00 19:00-21:00
Email : info@dekrijgermuziek.nl
Telefoon : +31 (0)70-2211151
Contact Sales: Michel Kronenburg